22 Ekim 2017 Pazar

ESKİ SANDALYE ARKASINDAN DEĞİŞİK BİR PROJE



Annemin bahçesinde bu sandalyenin aynısından bir tane daha vardı, ve sandalyeden kopan arkalığı öylece bekliyordu . Bir ileri, iki geri gidip geldim. Alıp almamakta kararsız kaldım ama yine dayanamayıp " Bundan mutlaka güzel şeyler  yapılabilir " diyerek aldım arabaya. Eşim her zamanki gibi yine biraz söylendi. " Yok artık Nevin onu ne yapacaksın"
Yaparız bişeyler canımmm....

Başladım boyamaya 

Boyayı öyle koyu sürmedim, hafif süpürür gibi yaptım. Altındaki siyahların görünmesini istedim.


Bunlar da ince kaşıklar, bu kaşıkları biraz zor buldum, bunlar çekiçle ezilecek o yüzden ince olması gerek.



Oğlum sağolsun bunları çekiçle bir güzel ezdi ve nota şeklinde şekillendirdi. Kendisi müzik eğitimi aldığı için bu görevi en güzel o yapabilirdi:)) 


 Eşim de nota şeklindeki kaşıkları bu sandalye arkalığına gelişigüzel vidaladı. Bu sandalye arkalığını aldım diye bana söylenen eşim öneride bulundu ve onun tasarımını yapacağız şimdi. Demiştim, onu da zehirledim diye, bak ne fikirler çıkıyor adamdan.





 Veee... çıkardığımız şablonla tenekeciden Sol anahtarı kestirdik üzerine onu da monteledik. Calypso'nun müzik köşesine astık.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çeviri