28 Ekim 2017 Cumartesi

DAL ÇERÇEVELİ AYNA

Ayna ayna söyle bana, memnun musun çevrendeki dallardan?
Dere kenarında, deniz kenarında, baraj kenarında, su ve toprak ile aşınmış ve  şekillenmiş ağaç dalları var ya, işte onlarla inanılmaz işler başarabilirsiniz. Hem ucuz, hem kolay, hem de yapım aşaması çok zevkli, sonuç ise mükemmel...
Ben eskiden beri toplarım hep bu dalları. Onları bir güzel yıkayıp, topraklarından arındırırım, tertemiz olurlar. 


Kullanmadığım, bazı yerleri deforme olmuş bir boy aynası vardı. Paketlenmiş olarak bir yerlerde bekliyordu.
"Gel" dedim ona, "Gel gel...  artık saklandığın yerden çık, tozlarından, paketinden kurtul, üstündeki ölü toprağını at ve hayata dön, senin de yüzün aydınlansın, iki insan yüzü gör" :))


 Dalların şekillerini kendimce ayarlayarak, aynanın etrafına yapıştırdım. biraz uzun sürdü tabii, ama önemli olan sonuç .


Şu dalların kıvrımlarının güzelliğine bakın. İnsan eli yapamaz bu güzel şekilleri, yapsa da yapay durur. Doğal olan herşey çok güzel bence...



Bitti sonunda.





Hadi yerine asalım









İnanın öyle güzel oldu ki,  fotoğraflarda o güzelliği göremedim ben. Aslını görmek lazım.
Bunun için de Calypso Dikili'ye gelmeniz lazım.
Benden şimdilik bu kadar.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çeviri