15 Ağustos 2017 Salı

ESKİ SANDALYELERİ BOYAMAYA DEVAM.



                Bu sandalyeleri de,  eski  sandalyelere ihtiyacım olduğunu duyunca, Serdar kardeşim hediye etti bana.  Daha önce beyaza boyanarak epey kullanılmış bu sandalyeler. Sıra onlarda...


                               
Ben bu model sandalyeleri boyamayı çok seviyorum, özgürce istediğim bölümünü, istediğim renge boyayabiliyorum, o yüzden bu tür sandalyeler bulmaya çalıştım hep.


Biraz da turuncu katalım işin içine,


Ay ay ayyyy....İnci gibiler dimi? 
Daha sonra bu modelden yeni sandalyeler hediye edildi bana, onları da böyle boyadım. Çok eğlendim çookkkk...

                                                 
 Veee...    Dikili Calypso'da yerlerini aldılar. 


 
 
Bitti mi sandınız? 
Bekleyin daha çok sandalye var boyanacak.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çeviri